Thursday, September 18, 2008

MH 002 are now boarding!!

OMG... sidak officer dah annouce flight number farah... selamat tinggal babe! maka telah selamat lah farah berangkat pukol 11.40 mlm tok tek... aku n azie ada ngantar nya di klia... gegurl jak sekda since nya di kch... ada class.. sekpat nak join... tek pun skali gus ngantar hana adik farah fly pegi egypt juak... nya polah medic ok di alexandria university... 6 taun!! tahan juak hana nak molah medic... sampei tua bok grad... hahaha... sekda bah min...

well... sebelom farah pegi... nya maksa aku ngantar nya ke epot since aku tek dekat jak dah ngan epot.. cyberjaya... so aku pegi lah epot tek.. jaik ati ku ngenang kwn ku nak pegi... sikkan sik mok antar nak.. setaun gik klak bok jumpa gik... insyaallah mun panjang umo n ada rezeki... aie.. pelek da jak bunyi ku mdh gia ohh.. hmm.. pelesetkan.. mula2 tek ku mok suprise farah tapi azie tek dah mdh aku nak ke epot... hahaha... ku nait rapid n erl... sampei2 rah klia blom gik sungkei... so aku tapau lah ayek dari supermaket debah ya.. nei tauk sik pian nak makan kotan tek gago nak besusey na last menet bersusey... duhal tek tanpa di duga aku tek sungkei rah tempat khelas banget bersama sidak2 khelas... hahaha... ngan family farah jak sebenanya... hmmm... (kira family lah nak?? mostly rah table ya family kau... hahaha...) thanks uncle juki... hahaha..tadik2 sik madah...

lepas makan tek aku ngan farah pegi check in flight nya n mummy nya... mummy n hana check in flight egypt... lepas mek 2 tek check in farah tek kejeron nak online... hahaha... dudok rah kedei kopi sia lalu lah di datangani bank rakyat lalu embak minum... yah... minum lagik lah mek org... rugi aku order 100 + jak.. patut order jus tadik... tp sekpa lah.. aku nebes lekak di interview sidak yg mok brik loan ku study... hahaha.... gila ehhh.... lom lamak dudok sia... lalu hana tek di suroh berkumpol.. maklom lah pegi grouping mesti mok sama2 semua nak?? time ya byk lah sidak family yg sedeh... semua nangis.. hana pun nangis... aku pun ada rasa emo juak tp sik lah ku nak layan coz sekda kaitan ngan aku pun sebenanya... hahaha... tapi jaik ati lah nangga sidak student yg nak fly ya coz sik lamak gik raya nak... dah kira bok abis spm last year kakya lalu nak fly thisyear.. tapi belajar bah... "biar sidak belajar independent".. right azie kelingki???
hahaha.... time sidak sedeh2 ya azie dtg...

blom lamak kakya farah tek tetiba nak bepelok... nya tek dah nak masok duhal... hahaha... ya lah last bersentoh kulit ngan farah... aie.. lucah ehh... kira besalam lah... setaun kelak bok kamek org akan bertemu gik.. mun juak mun... kelak kejut2 si farah ya sik mok blt.. summer holiday tek nak... paris, rome, egypt... semua memanggil... hahaha... tapi ko harus blt malaysia tauk! hahaha.... ada lah bergambar sikit tapi semua nya rah camera bapak farah. hahaha.. entah bila gambar ya akan di war-war kan... tunggu je la... hahaha... time ya sedeh lah juak coz aku maseh ngenang sekda org ngan aku pegi mcd nangga org gik.. tapi sekpa lah... aku bukan nya di kch 24/7 kdk dolok gik... so.. sik kesah lah... hahaha....

pasya dah farah boarding tek, mek org chow... azie n the gang antar ku blt.. wahahaha... selamat 6.20 k bayar erl... hehehe... thanks azie, doll n chibi... lepas ya sidak lepak lah di food court hostel ku... minum2 loyar2 sikit2... hahaha... lepas ya bok sidak balit melaka gik... n azie ada call mdh dah sampei... so esok, seperti biasa lah perjalanan hidup mek org sampei ku blt kch isnin tok... balit raya oit... sapa sik excited... bah... nak tido... esok ada class... good nite.. ciao~ciao...

2 comments:

scvdw said...

ehhhh miscommunication!
lain kali baca msg samai abis ada paham?
aku dah merasa kesunyian =(

f.loren said...

ah. ne da sama idup tak org
sikda aku di kuching klak! ehuaheua