Monday, July 21, 2008

1st time experience...

hahaha... hai... hmmm... tok lah 1st time experience aku molah blog... lamak2 tok tek aku tukang baca jak blog org.. tapi tek besfren ku nyuroh ku meluah dalam blog tok.. sak dapat byk gik org maca kata nya tek.. hahaha... bena juak.. mun takat sms aku ngan nya, nya ajak dapat maca sama juak mun makei ym nak... blog tok title nya 1st time experience bukan nya apa... aku tok bok 1st time juak diam hostel... lamak2 ya tek nang sik pernah lah nak diam hostel.. sik di tuleh hostel.. tapi nektok paksa juak lah dah tempat blaja tok jaoh dari rumah.. sekpat nak kuang kuit ari2.. bes juak lah di mmu tok.. semua facilities nya cukup.. nak carik makan pun senang.. kira murah juak lah makanan di sitok.. ada laundry pa semua nang perfect... nak ke town pun senang asal ada duit.. hahaha...nak mandik n berak pun senang.. sik gago nak berebut coz nya banyak jamban.. tp ya lah aku lemah ngan dirik ku... mala jak ngitong ari nak cuti... maka baruk start blaja... hahaha... bagus iboh jak blaja mun gia ohh.. tapi sekpa.. aku di sitok nang blaja benar2.. (mun juak mun) tapi di cyberjaya tok nang tenang lah juak nak blaja coz nya jaoh dari town nak... sekda lah bisin gilak kdk di kl nun ya juak bunyi sidak mat rempit, ya juak bunyi construction.. byk gilak gangguan.. ok lah.. kesimpulan nya masoklah mmu syberjaya or mmu melaka( kelak bego azie aku sik promote melaka campus) hahaha.. apa kah.. ok.. ya jak lah crita 1st experience tek... chow-chow~

No comments: